Tilknyt Køster Andersen som rådgiver og gør brug af specialviden og en 20 år lang erfaring til at vælge den bedste løsning.
Jeg har været beskæftiget inden for internetbranchen siden 1997, og med min lange erfaring som blandt andet projektleder og udvikler kan jeg tilbyde at udarbejde et gennemskueligt og fordelagtigt grundlag for valg af din webløsning.
Pas på budgettet
Når du køber en hjemmeside, er det vigtigt at være opmærksom på, at der er flere ydelser end blot hjemmesiden, som har betydning for, om din hjemmeside bliver et effektivt markedsføringsværktøj.
Dermed er der også flere leverandører, der som en samlet flok tilbyder mere, end både behov og budget kan klare. Derfor står dit firma i en situation med relativ stor risiko for, at det ender med en løsning, der overskrider både behov og budget.
Få mest for pengene
Køster Andersen besidder en stor og indgående insiderviden til webbranchen, som giver dit firma følgende fordele:
Jeg hjælper med at finde frem til den hjemmesideløsning, der passer bedst både til forretningsstrategien og til personalets forudsætninger for at kunne anvende hjemmesiden til at forbedre resultatet af salg og markedsføring.
Jeg hjælper med at stille de rigtige krav og spørgsmål til webløsningens funktioner, så du får det bedst mulige grundlag til at beslutte valg af løsningsmodel og eventuelle andre leverandører.
Jeg hjælper med at vurdere, hvilken kombination af ydelser og leverandører, du skal vælge for at få mest for pengene.
Principper inden for webløsninger
Med en række principielle krav til din hjemmesideløsning skaber Køster Andersen et godt udgangspunkt for dit firma, når du skal vælge løsning og eventuelle andre leverandører.
En hjemmeside kan give mange muligheder som et markedsføringsværktøj. For et firma er det blot helt essentielt at huske, at der skal tilføres menneskelige ressourcer, for at hjemmesiden skal blive en succes og et aktiv for firmaet.
Derfor skal et firma udvælge præcis de muligheder, der passer bedst både til firmaets forretningsmæssige behov og til de personalemæssige forudsætninger.
Siden min start i internetbrancen i 1996 har jeg oplevet mange eksempler på, at firmaer har fået forkerte og mangelfulde løsninger. Den situation hjælper jeg dit firma med at undgå.
Principielle krav til en webløsning
Min rådgivning tager udgangspunkt i et antal grundlæggende principielle krav til en hjemmesideløsning. Jeg skaber dermed et solidt og overskueligt udgangspunkt for dit firma, når det skal undersøge de mulige løsninger for en webløsning.
For eksempel er et af principperne, at man som kunde altid skal stræbe efter den mindst mulige løsning til en start, og så udvikle den i et tempo, der passer til firmaets organisation og økonomiske formåen. Et andet princip er, at man skal kende sine behov og styre stringent efter den løsning, der præcist dækker dem.
Principperne hjælper dig med at sætte fokus på, at der i forhold til en hjemmeside er mange parametre, som er afgørende for, at dit firma får succes med hjemmesiden. Det betyder, at budgettet til hjemmesiden, skal bruges på andet end selve etableringen af hjemmesiden. Derfor er det vigtigt, at du hele tiden overvejer alle forhold og parametre, når du skal beslutte dig for udformningen af din hjemmeside.
Vil du vide mere om principperne, så send mig en e-mail eller ring.