Rådgivning om hjemmesider er en af mine ydelser, og min viden og erfaring hjælper dig med at træffe de bedste valg med henblik på digital markedsføring.
Når jeg tilbyder rådgivning om hjemmesider, vil det sige, at min rådgivning omfatter de faktorer, der har betydning for, hvordan en hjemmeside fungerer som medie.
Desuden er det en vigtig parameter, at din økonomiske såvel som tidsmæssige investering i en hjemmeside giver dig det udbytte, som du ønsker.

Det er hjemmesiden, som du bruger til at bringe budskaber ud til dine kunder. Derfor har din hjemmeside en vigtig funktion. Hjemmesiden får dog kun en afgørende konkurrencemæssig værdi for dit firma, hvis du har en klar definition af, hvilke ydelser dit firma tilbyder til hvilke kunder og med hvilke budskaber, du vil overbevise dine kunder om, at de skal handle med dit firma.
En hjemmeside har i sig selv kun en mindre betydning, da den blot er en del af et samspil med mange faktorer som fx tekniske systemer, programmer, applikationer samt strategiske beslutninger, der alle har indflydelse på hinandens effektivitet. Der skal kun nogle få fejl til i en af faktorerne for at hjemmesidens konkurrenceevne falder drastisk.
Da din hjemmeside er et medie som så mange andre medier, der anvendes til at formidle budskaber, så er det en forudsætning for at opnå en succesfuld konkurrenceevne via digital markedsføring, at du starter din planlægning og aktivitet i den rette rækkefølge.
Rådgivning om hjemmeside og digital markedsføring
Du er velkommen til at læse videre her på hjemmesiden og få mere information.
Du kan også kontakte mig straks på
Mobil: 5239 8486
Mail: mikael@koesterandersen.dk
Eller bruge min kontaktformular her:
Når du starter din digitale markedsføringsindsats i den rigtige rækkefølge og får udarbejdet en fokuseret plan, så vil din hjemmeside i egenskab af et medie få stor betydning, da det er med hjemmesidens retoriske udtryk og funktionaliteter, at du får gjort dine budskaber synlige og tilgængelige online for dine kunder.
Jeg har i mere end 20 år set mange eksempler på firmaer, der desværre starter med at bruge uforholdsmæssigt meget tid på at få etableret en hjemmeside, selv om de ingen anelse har om, hvilke visuelle virkemidler den skal bestå af, og hvilket indhold, der skal være på hjemmesiden.
Det er spild af tid at forsøge at starte en digital markedsføring op på denne måde, da det ofte ender med, at store dele af hjemmesiden skal laves om.
Når markedsføring og plan bliver nævnt i samme sætning, kan det muligvis skabe tanker om noget, der hurtigt kan blive meget dyrt, men jeg har en meget operationel tilgang til denne del af etablering af en hjemmeside.
Det vigtigste for planen er at få skabt en ramme, der viser en retning for dit firma og nogle grundlæggende strategiske beslutninger.
Dette vil for små virksomheder med en flad struktur ofte kunne gøres inden for 4 timer, og denne udgift vil spare dit firma meget tid i andre dele af processen. Desuden kan rammen og beslutningerne bruges i andre forretningsmæssige sammenhænge.
I min rådgivning stiller jeg dig de spørgsmål, der kræver de svar, som danner grundlag for en plan for, hvordan det er mest hensigtsmæssigt at skabe en hjemmeside, der formidler og sælger dine ydelser og varer.
For at give dig en grundlæggende viden om hjemmesider og internettet, starter jeg med at forklare dig, hvordan en hjemmeside overordnet er struktureret og opbygget, og hvordan den fungerer på internettet; særligt i forhold til søgemaskineoptimering, søgemaskiner og beslægtede områder. Med denne viden får vores dialog en større fokusering mod grundlaget for udarbejdelsen af din hjemmeside, da vi begge dermed har samme forståelse af, hvordan din kommende hjemmeside skal fungere på internettet med brug af de forskellige muligheder for digital markedsføring.
I den forbindelse forklarer jeg også, hvordan jeg mener, at du bør bruge din hjemmeside i samspil med de sociale medier. Og min holdning i den henseende er, at du som udgangspunkt altid skal have hånd om de af dine data, der er vigtige for dit firma.
Min rådgivning om digital markedsføring med en hjemmeside som det primære medie er altid løsningsorienteret og operationel, således at rådgivningen er direkte produktiv. Det vil sige, at der er fokus på at skabe en løbende proces, der omfatter udarbejdelse af indhold og etablering af en hjemmeside, der understøtter den digitale markedsføring og dermed også det indhold, som hjemmesiden skal formidle til dine kunder.
Min rådgivning fokuserer på følgende sammenhængende områder:
- Marketing
- Budskaber
- Webløsning
Jeg tilbyder min rådgivning om hjemmesider primært til små og mellemstore firmaer, der internt mangler den viden om digital markedsføring og hjemmesider, som jeg besidder.
Mine kunder er ofte fra følgende brancher:
- Behandlerbranchen
- Den økologiske branche
- Konsulentfirmaer
Med mig som rådgiver får du den viden og hjælp, som sikrer, at dit firma får etableret en fremtidssikret webløsning indeholdende en hjemmeside, der i sig selv tjener det formål, at det skal være enkelt og let for dig, at indsætte det indhold, som du vil formidle via din hjemmeside, der tillige i sit visuelle udtryk og med sine funktioner kan opfylde dine mål om at få de kunder, du ønsker.
Jeg vil så at sige – på diskret vis – forsøge at blive en del af dit firma, således at vi samarbejder om at nå dine mål med din digitale markedsføring.
Så din succes også bliver min.
Du vil derfor heller ikke blive stillet overfor diverse præfabrikerede forslag til en standardhjemmeside, der ligner dine konkurrenters hjemmesider til forveksling.
Det er nemlig kernen i dit firma og dine ydelser, der skal danne grundlaget for hjemmesidens udformning.